FanFooty   FanFooty
Australian Rules
Fantasy Football
Blog Forum App
 
Welcome, Guest. Please login or register.
Name: Pwd: Login for:

    Advanced search
Home Help Login Register
+  FanFooty Forum
|-+  AFL fantasy competitions
| |-+  XVs Competitions
| | |-+  World XVs (Moderators: Purple 77, Nige, ossie85)
| | | |-+  WXV Round 1
« previous next »
Pages: 1 [2] 3 4 ... 15 Go Down Print
Author Topic: WXV Round 1  (Read 5688 times)
Levi434
Witches Hat Wrangler
*
Online Online



Undisputed best poster on FF

« Reply #15 on: January 21, 2018, 03:07:56 PM »

Serious though, is there a bigger lock than one Isaac Cumming in all formats?
yeah.....Finlayson ;)

You're right

Rio R1 Team:
D: I. Cumming
M: J. Finlayson
R:
F:
I:
Logged
Adamant
Seasoned Coach
****
Offline Offline



« Reply #16 on: January 21, 2018, 04:43:56 PM »

Interested to see who finishes first out of Cumming and Nutting.
Logged
Ricochet
Coaching Legend
*****
Online Online



2014 AF Elxam Champ; Dublin are pie

« Reply #17 on: January 21, 2018, 11:23:55 PM »

Interested to see who finishes first out of Cumming and Nutting.
;D
Logged
Toga
Veteran Coach
****
Offline Offline


It's a 'Jing thing

« Reply #18 on: February 03, 2018, 05:23:45 PM »

Hang on, when did Beijing have Dangerfield?! That's a bit saddening :'(

Still can't believe that Treloar/Lake special :-\
Logged
Nige
Moderator
Master Coach
*****
Online Online



Break necks.

« Reply #19 on: February 24, 2018, 02:49:01 PM »

Previews really taking shape.
Logged
Purple 77
Moderator
Seasoned Coach
*****
Offline Offline



Oh, my.

« Reply #20 on: February 24, 2018, 08:48:27 PM »

hahaha, omg
Logged
meow meow
Guest
« Reply #21 on: February 26, 2018, 07:07:18 PM »

CHRISTCHURCH SAINTS

B: Heath Shaw, Jarrad McVeigh, Tom Langdon, Nathan Wilson
M: Bryce Gibbs, Marc Murphy, Tom Liberatore, Tom Scully
R: Aaron Sandilands
F: Toby McLean, Daniel Wells, Jarrad Waite, Tory Dickson
I: Gary Ablett jnr (C), Luke Parker (vc)

E: Ryan Griffen, Conor McKenna, Tom Boyd
Logged
Levi434
Witches Hat Wrangler
*
Online Online



Undisputed best poster on FF

« Reply #22 on: February 26, 2018, 07:31:15 PM »

@meow You ain't gonna be happy when Griff scores 421 sitting on the pine...
Logged
GoLions
Master Coach
*****
Offline Offline



Get around the Kate Upton Cobras!

« Reply #23 on: February 26, 2018, 07:35:49 PM »

@meow You ain't gonna be happy when Griff scores 421 sitting on the pine...
I thought he was loopholing with Gaz?
Logged
meow meow
Guest
« Reply #24 on: February 26, 2018, 07:38:32 PM »

@meow You ain't gonna be happy when Griff scores 421 sitting on the pine...

Why not? That'll be my 16th best score for the week.
Logged
Levi434
Witches Hat Wrangler
*
Online Online



Undisputed best poster on FF

« Reply #25 on: February 26, 2018, 07:58:26 PM »


6. Rolling/Partial Lockout VC Loopholing
A) Continue to Allow
B) Disallow - meaning that only 'reasonable' and AFL selected players can be chosen as a C

A: 6
B: 12


7. Rolling/Partial Lockout Emgerncy Loopholing
A) Continue to Allow
B) Disallow - meaning that only 'reasonable' and AFL selected players can be chosen in the starting XV

A: 8
B: 10



@GL you can't loophole!

No loopholing this year peeps. In true AFL/WXV fashion, one has to wonder how strict the interpretation will be?

Using meow's example. If GAJ isn't named one week will meow be allowed to use him as a loophole? He clearly is a "reasonable" selection?

Maybe we should have another vote as to what the word "reasonable" is defined as?
Logged
iZander
Back Coach
**
Online Online



GUN

« Reply #26 on: February 26, 2018, 08:05:23 PM »


6. Rolling/Partial Lockout VC Loopholing
A) Continue to Allow
B) Disallow - meaning that only 'reasonable' and AFL selected players can be chosen as a C

A: 6
B: 12


7. Rolling/Partial Lockout Emgerncy Loopholing
A) Continue to Allow
B) Disallow - meaning that only 'reasonable' and AFL selected players can be chosen in the starting XV

A: 8
B: 10



@GL you can't loophole!

No loopholing this year peeps. In true AFL/WXV fashion, one has to wonder how strict the interpretation will be?

Using meow's example. If GAJ isn't named one week will meow be allowed to use him as a loophole? He clearly is a "reasonable" selection?

Maybe we should have another vote as to what the word "reasonable" is defined as?
reasonable means naming players who are playing, GAZ is not a "reasonable" selection if hes not named.......
Logged
Purple 77
Moderator
Seasoned Coach
*****
Offline Offline



Oh, my.

« Reply #27 on: February 26, 2018, 09:19:28 PM »

hmm. The term 'reasonable' is actually kinda unnecessary haha, I just added it as a 'catch all' kinda thing, should the need arise.

Which means no Ben jacobs as captain.
Logged
Levi434
Witches Hat Wrangler
*
Online Online



Undisputed best poster on FF

« Reply #28 on: February 26, 2018, 11:31:55 PM »

hmm. The term 'reasonable' is actually kinda unnecessary haha, I just added it as a 'catch all' kinda thing, should the need arise.

Which means no Ben jacobs as captain.

How about Shaun Mckernan?
Logged
Purple 77
Moderator
Seasoned Coach
*****
Offline Offline



Oh, my.

« Reply #29 on: February 27, 2018, 12:41:47 AM »

hmm. The term 'reasonable' is actually kinda unnecessary haha, I just added it as a 'catch all' kinda thing, should the need arise.

Which means no Ben jacobs as captain.

How about Shaun Mckernan?

Champions league only, and only as required.
Logged
Pages: 1 [2] 3 4 ... 15 Go Up Print 
« previous next »
 


FanFooty Contact Us About Us Advertising Site Map Copyright © 2004-2011 Paul Montgomery.
SMF 2.0 RC5 | SMF © 2014, Simple Machines