FanFooty   FanFooty
Australian Rules
Fantasy Football
Blog Forum App
 
Welcome, Guest. Please login or register.
Name: Pwd: Login for:

    Advanced search
Home Help Login Register
+  FanFooty Forum
|-+  AFL fantasy competitions
| |-+  Dream Team
| | |-+  DT Leagues (Moderators: LF, LaHug, Ringo, PowerBug)
| | | |-+  FF Road To Glory
« previous next »
Pages: 1 2 [3] 4 Go Down Print
Author Topic: FF Road To Glory  (Read 1833 times)
Football Factory
2017 Real Dream Team Winner
Seasoned Coach
*****
Offline Offline


« Reply #30 on: February 08, 2018, 01:08:31 PM »

Sorry to be so late replying but still as keen as ever if my spot is still available  8)

Cheers The Pod

Your spot is gone 
« Last Edit: February 10, 2018, 02:54:59 PM by Football Factory » Logged
Football Factory
2017 Real Dream Team Winner
Seasoned Coach
*****
Offline Offline


« Reply #31 on: February 08, 2018, 01:10:52 PM »

Yeah must be frustrating . Did you get my PM mate?

Me or Grazz mate ?

I got the one about FF Road To Glory which you joined.
Logged
Dudge
Seasoned Coach
****
Online Online



Fantasy coach

« Reply #32 on: February 08, 2018, 01:12:55 PM »

Yeah must be frustrating . Did you get my PM mate?

Me or Grazz mate ?

I got the one about FF Road To Glory which you joined.

Grazz mate

Ooohhh, i like the sound of " the more the merrier " haha
Logged
Grazz
Chat/forum mods
Master Coach
*****
Offline Offline



Who Has The Nuts Wins!!

« Reply #33 on: February 08, 2018, 01:14:22 PM »

Yeah must be frustrating . Did you get my PM mate?

Me or Grazz mate ?

I got the one about FF Road To Glory which you joined.

Grazz mate

Ooohhh, i like the sound of " the more the merrier " haha

I should be shocked by that, sadly i'm not.  :P
Logged
Dudge
Seasoned Coach
****
Online Online



Fantasy coach

« Reply #34 on: February 08, 2018, 01:18:49 PM »

Yeah must be frustrating . Did you get my PM mate?

Me or Grazz mate ?

I got the one about FF Road To Glory which you joined.

Grazz mate

Ooohhh, i like the sound of " the more the merrier " haha

I should be shocked by that, sadly i'm not.  :P

Well we had to come out one day lol ;D
Logged
Football Factory
2017 Real Dream Team Winner
Seasoned Coach
*****
Offline Offline


« Reply #35 on: February 08, 2018, 01:25:15 PM »

Yeah must be frustrating . Did you get my PM mate?

Me or Grazz mate ?

I got the one about FF Road To Glory which you joined.

Grazz mate

Ooohhh, i like the sound of " the more the merrier " haha

Logged
Grazz
Chat/forum mods
Master Coach
*****
Offline Offline



Who Has The Nuts Wins!!

« Reply #36 on: February 08, 2018, 01:26:16 PM »

I feel ill.  :(
Logged
Dudge
Seasoned Coach
****
Online Online



Fantasy coach

« Reply #37 on: February 08, 2018, 01:26:35 PM »

Yeah must be frustrating . Did you get my PM mate?

Me or Grazz mate ?

I got the one about FF Road To Glory which you joined.

Grazz mate

Ooohhh, i like the sound of " the more the merrier " haha



Haha
Logged
GoLions
Master Coach
*****
Online Online



Get around the Kate Upton Cobras!

« Reply #38 on: February 10, 2018, 12:40:15 PM »

I'm in :)
Logged
Football Factory
2017 Real Dream Team Winner
Seasoned Coach
*****
Offline Offline


« Reply #39 on: February 10, 2018, 12:46:19 PM »

I'm in :)

Thankyou GL
Logged
GoLions
Master Coach
*****
Online Online



Get around the Kate Upton Cobras!

« Reply #40 on: February 10, 2018, 12:59:44 PM »

I'm in :)

Thankyou GL
Also i think jvalles mentioned somewhere that he had been overseas but wasn't going to do DT this year? I could be wrong thoughhh
Logged
Football Factory
2017 Real Dream Team Winner
Seasoned Coach
*****
Offline Offline


« Reply #41 on: February 10, 2018, 02:42:02 PM »

I'm in :)

Thankyou GL
Also i think jvalles mentioned somewhere that he had been overseas but wasn't going to do DT this year? I could be wrong thoughhh

Yeah cool, i sent him another message, see what happens.
Logged
Football Factory
2017 Real Dream Team Winner
Seasoned Coach
*****
Offline Offline


« Reply #42 on: February 10, 2018, 02:44:11 PM »

I'm in :)

Thankyou GL
Also i think jvalles mentioned somewhere that he had been overseas but wasn't going to do DT this year? I could be wrong thoughhh

Yeah cool, i sent him another message, see what happens.

Yep i have a message, he's dropping out of RDT this year.

Logged
Football Factory
2017 Real Dream Team Winner
Seasoned Coach
*****
Offline Offline


« Reply #43 on: February 10, 2018, 02:57:15 PM »

Still waiting on these coaches to join

Micha's Marauders - j959 ?
Bloods DT - Teckert ?

These coaches as far as i know have the code

Logged
Grazz
Chat/forum mods
Master Coach
*****
Offline Offline



Who Has The Nuts Wins!!

« Reply #44 on: February 10, 2018, 06:55:47 PM »

Still waiting on these coaches to join

Micha's Marauders - j959 ?
Bloods DT - Teckert ?

These coaches as far as i know have the code

j959 is usually on the ball mate, maybe fire off another PM he may of missed it.
Logged
Pages: 1 2 [3] 4 Go Up Print 
« previous next »
 


FanFooty Contact Us About Us Advertising Site Map Copyright © 2004-2011 Paul Montgomery.
SMF 2.0 RC5 | SMF © 2014, Simple Machines